A vezető ápoló felelős az Intézetben élő 116 lakó teljes körű egészségügyi ellátásának megszervezéséért, irányításáért és ellenőrzéséért, az egészségügyi szakellátó tevékenység megfelelő színvonalon végzéséért.
A szakmai irányelveknek megfelelően szervezi és irányítja az intézetben élő súlyos fokban értelmileg akadályozott és halmozottan sérült ellátottak egyéni és csoportos foglalkoztatását. Biztosítja a személyre szabott bánásmódot, a szabadidő kulturált ...
Mindennapi munkáját a szakmai vezető utasítása alapján végzi. A napi munkához szükséges fertőtlenítő oldatokat, anyagokat és eszközöket előkészíti, ellenőrzi, tisztán tartja és felel az állapotukért. Gondoskodik az ellátottak szobájának rendjéről, ...
Egészségügyi szakfeladatok ellátása, gyógyszerezés, sebellátás, vérvétel, egészségügyi feladatokkal kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása; hétfőtől-péntekig napi 8 órás munkavégzés.
Gondoskodik a megfelelő mennyiségű és minőségű ételek elkészítéséről, valamint kiszállításra való előkészítéséről a HACCP előírások szigorú betartása mellett. Az élelmezésvezetővel közösen ellátja az élelmiszer-raktárosi teendőket.
A részlegvezető felelős az adott lakóegységek szakmai személyzetének és szakmai munkájának megszervezéséért, irányításáért és ellenőrzéséért, a munkafolyamatok koordinálásáért.
A műszaki csoport tagjaként különböző rendszeres vagy időszakos karbantartási feladatok és ház körüli munkák ellátása utasítás szerint, hétfőtől-péntekig tartó napi 8 órás munkavégzés.
Fő profil a CP diagnózissal rendelkező betegek ellátása. Továbbá akut sérülések és krónikus betegségekhez társuló mozgásszervi elváltozások terápiája, rehabilitációja; mellkasi fizioterápia, hidroterápiás ellátás. Együttműködés szakorvosokkal és a gyógyászati segédeszköz ellátás ...
Lakóinkkal kapcsolatos teljes körű ápolási és gondozási tevékenységek elvégzése. Az intézményi orvos, a vezető ápoló, továbbá a szintvezető által elrendelt feladatok elvégzése. Az adminisztrációs munka, gondozási ápolási dokumentáció pontos és ...
Költségvetési és likviditási tervezés, beszámolók és adatszolgáltatások készítése; könyvviteli analitikus feladatok végzése; a tárgyeszköz- és eszköznyilvántartás, kötelezettségvállalás nyilvántartás kezelése; anyaggazdálkodás ellenőrzése; belső szabályzatok kezelése/kidolgozása és aktuális megfelelőségének nyomon követése; adó-, ...